Je propose une traduction de la page de présentation de Worms Armageddon en anglais bien sûr :
Worms Armageddon (1999-PC, PS1, Dreamcast, N64, GB Color)
Left into 1999 the laboratories of Team17, it is probably, Worms more recognized.
With my taste, it is also the best. The quality of the missions suggested in particular moved me always much.
The game is left on PC of course, but is left on Playstation, Dreamcast, Nintendo 64 and even
Game Boy Color.
It made fury at its exit and it is still today a game regularly played on Internet.
Wormnet is still upright. The game underwent heaps of patchs since the beginning, but it holds the road!
Long life with Worms Armageddon !
On the site, you will find the soluces complete play, tricks and easy ways, goodies and various remote loadings,
a quizz, infos on Wormnet and its modes of play, scrennshots etc...
PS : Est-ce que quelqu'un se charge de la conception des drapeaux anglais etc... ? Si il y a personne je peux m'en charger ? J'ai déja fait le drapeau français
PPS : Pour les drapeaux je vous les conseilles de les faire avec 35 pixels de largeur et 24 en hauteur
Corriger des bugs cause corriger des bugs cause corriger des bugs Corriger des bugs cause corriger des bugs cause corriger des bugs Corriger des bugs cause corriger des bugs cause corriger des bugs Corriger des bugs cause corriger des bugs